/
Často kladené dotazy

Často kladené dotazy

Objednávka a její stav

Pokud je zboží skladem a Vaše objednávka se v systému objeví do 14:00, expedujeme ještě ten den. U každé položky je uvedena informace o její dostupnosti (např. "na skladě", "vyprodáno").

Uděláme vše proto, abychom Vám vyšli vstříc. Uveďte Vaše speciální požadavky v poznámce k objednávce nebo nám zavolejte.

Pokud je Vaše objednávka expedována více než 2 pracovní dny, nejpravděpodobnější variantou je, že přepravce Vás nezastihl na adrese doručení a nepodařilo se mu s Vámi zkontaktovat. V e-mailu vám zasíláme sledovací kódy ke zjištění stavu zásilky. Pokud máte pochybnosti či dotazy, kontaktujte nás na info@svetnapoju.cz.

Po vytvoření objednávky vám bude doručen potvrzující e-mail o přijetí objednávky. Potvrzující e-mail se v e-mailové schránce může zařadit do složek reklamy, spam nebo koš, proto doporučujeme zkontrolovat i tyto složky.

Osobní odběr

Je to možné, zavolejte nám (+421 901 720 720) abychom požadované množství pro Vás na skladě rezervovali.

V případě objednání s možností osobního odběru na naší prodejně se Vaši objednávku snažíme připravit k odběru v co nejkratší době. Produkty na skladě jsou z centrálního skladu v Trstené. Vámi objednané produkty připravíme od 24 do Max. 72 hodin. Připravené objednávky k odběru je třeba vyzvednout do 5 pracovních dnů od zaslání notifikace prostřednictvím e-mailu nebo SMS zprávy.

Úhrada a doprava objednávky

Objednávku můžete uhradit, jakýmkoli způsobem uvedeným níže. Všechny způsoby platby jsou bez poplatku!

 

Platba kartou Online:
Platba kartami MasterCard®, Maestro®, VISA, VISA Electron. Po výběru způsobu platby platební kartou v nákupním košíku budete přesměrováni na stránku zabezpečené platební brány GoPay. Platba se uskuteční okamžitě a my Vám můžeme odeslat zboží na zvolenou adresu.

 

Online bankovní převod:
Internet banking přes vaši banku umožňuje okamžitý převod platby a okamžité odeslání objednávky. Podporujeme banky: Tatra Banka, VÚB, Poštovní Banka, Unicredit Banka, Slovenská spořitelna.

 

Bankovní převod:
Vaše objednávka bude vyřízena po připsání částky na náš účet. Jako variabilní symbol prosím uveďte číslo Vaší objednávky. Toto číslo i potřebné údaje k převodu Vám budou odeslány na Váš e-mail, jakmile odešlete Vaši objednávku. Pozor, převod z jiné banky než je VÚB, a.s. může trvat až 2 pracovní dny.

 

Číslo účtu: 2701752677 / 2010 FIO Banka

 

Google Pay:
Platba prostřednictvím elektronické peněženky. Pro použití služby je třeba si platební kartu zaregistrovat přes: https://pay.google.com/

 

Apple Pay:Platba prostřednictvím elektronické peněženky. Pro použití služby je třeba na stránku přistupovat přes Apple zařízení, na kterém máte aktivovanou platební kartu. Postup pro nastavení: https://support.apple.com/cz-cs/HT204506

 

Platba v hotovosti nebo kartou při osobním odběru:
Při osobním vyzvednutí objednávky na naší prodejně zaplatíte v hotovosti nebo prostřednictvím platební karty MasterCard®, Maestro®, VISA, VISA Electron.

 

Dobírka při doručení:
Platba v hotovosti nebo kartami MasterCard®, Maestro®, VISA, VISA Electron, kurýrovi při převzetí objednávky.

Při nákupu nad 2500 Kč získáte dopravu zdarma! Chcete-li zjistit více o způsobech dopravy a doručení vaší objednávky, stačí kliknout sem.

Reklamace a vrácení

Rozhodně nás kontaktujte na info@svetnapoju.cz. Stačí nám poslat číslo objednávky a fotky poškozeného zboží a uplatněte reklamaci. Ihned posíláme nové zboží případně peníze nazpět. Více informací ohledně reklamačního řádu naleznete po kliknutí sem.

Různé informace

Ne, alkohol v žádném případě. Podle zákona v slovneské republice č.j. 219/1966 § 2 se zakazuje prodávat nebo podávat alkoholické nápoje nebo jinak umožňovat jejich požívání osobám mladším 18 let.

Je na Vás jaký počet kusů produktů si u nás koupíte. Ať už jde jen o jednu láhev nebo io 7 plných kartonů.

Samozřejmě, zasíláme zboží i do České republiky. Objednat si můžete na naší stránce www.svetnapoju.cz.

Velkoobchodní prodej a nabídky na míru

Je nám to líto, ale kvůli zákonům to bude komplikované. Pokud překročíte limit, který si určila Evropská unie, budete muset platit spotřební daň. Zboží, které si cestující přiveze ze zemí EU, nepodléhá clu. Osvobození od spotřební daně je do výše:
- 10 litrů konzumního lihu a lihovin,
- 20 litrů meziproduktů (např. portské víno, vermut, medovina),
- 90 litrů vína,
- 60 litrů šumivého vína
- 110 litrů piva

Jak mám nakupovat?

Vyberte si navigaci "Produkty" kategorii a zboží, které si chcete koupit, zvolte počet kusů a "Vložte do košíku". Po vložení přejděte do nákupního košíku, ve kterém můžete zkontrolovat objednávku a případně ji upravit. V případě, že chcete pokračovat v nakupování přejděte na "Pokračovat v nákupu". Pokud jste se rozhodli vybrané zboží zakoupit přejděte na "Výběr platby a dopravy" Zvolte si požadovanou dopravu a platbu a přejděte na "Vaše údaje". Vyberte si zda chcete nakupovat jako soukromá osoba nebo firma a vyplňte požadované údaje. Přejděte na "Souhrn objednávky" a zkontrolujte si objednávku. Pro potvrzení objednávky přejděte na "Potvrzení objednávky s povinností platby"