Nápojový portál www.svetnapoju.cz je primárně určen uživatelům starším 18 let. Návštěvník, který nedosáhl 18 let je oprávněn nakupovat pouze položky které neobsahují alkohol (nealko nápoje).
Základní ceny zboží jsou uváděny včetně DPH.
Kupujícím je pouze spotřebitel ve smyslu § 419 OZ, který nakupuje pouze pro osobní spotřebu (nikoli za účelem dalšího prodeje).
Objednávku zboží vytvoříte tím, že přidáte zboží které chcete nakoupit do nákupního košíku a pro registraci Vás průvodce provede krok za krokem procesem dokončení objednávky. Minimální hodnota objednávky není stanovena.
Po odeslání objednávky Vám bude zároveň odeslány e-mailem její potvrzení. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti okamžitě nás zkontaktujte e-mailem nebo telefonicky. Kontaktní informace jsou uvedeny v sekci Kontaktujte nás. Následně je po vyřízení objednávky a odeslání zásilky, respektive připravení zboží k osobnímu odběru, zaslána informační zpráva na kontaktní e-mail uvedený v registraci. Zákazník může také stav objednávky sledovat v přehledu objednávek po přihlášení ke svému účtu.
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její části v těchto případech:
V případě, že tato situace nastane, Vás budeme kontaktovat emailem nebo telefonicky a případně se s Vámi domluvíme na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, ...). V případě, že zboží nemá náhradu, bude z objednávky jen zrušen.
Pokud jste již za zboží zaplatili a výsledná hodnota objednávky bude po provedení změny nižší než již zaplacená záloha, budou peníze převedeny zpět na Váš účet v nejkratším možném termínu (běžně do 3 pracovních dnů od připsání platby na náš účet). V případě, že výsledná hodnota objednávky bude po provedení změny vyšší, bude Vám dán k úhradě rozdíl těchto částek.
Formou dobírky, bezhotovstně platební kartou,převodem na bankovní účet nebo v hotovosti při osobním odběru.
Pokud je zboží skladem a Vaše objednávka se v systému objeví do 14:00, expedujeme ještě týž den. U každé položky je uvedena informace o jejím dostupnosti (např. "Na skladě", "Vyprodáno"). Snažíme se o individuální přístup a po vzájemné dohodě je možný termín dodání zboží upravit.
Obsah dodávky je kupující povinen zkontrolovat již při převzetí zásilky od dopravce (DPD) za přítomnosti doručovatele. Pokud je zjištěn nedostatek (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), Adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje zásilku přímo u dopravce (DPD). Dopravce (DPD) následně sepíše s adresátem protokol o zjištění nedostatku a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o zjištění nedostatku při doručení a sepsání protokolu nám prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci nedostatku (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) Zjištěné až mimo přítomnosti doručovatele, není možno brát ohled. Při reklamaci objednávky je nutné nahlásit poškození (od převzetí zásilky) do 48 hodin v pracovní dny!
V souladu s ustanovením § 12 odst. 1 c. 108/2000 CFU o ochraně spotřebitele při podomním prodeji a zásilkovém prodeji v platném znění, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy do 7 pracovních dnů od převzetí zboží bez uvedení důvodu. Toto ustanovení rozšiřujeme na 14 dní a týká se pouze zaslaného zboží. Vrácení zboží je na vaše náklady a zodpovědnost.
Vyjádření prodejce, zda bude žádosti o vrácení zboží vyhověno a zda jsou splněny všechny podmínky, bude spotřebiteli oznámeno do 30 dnů od data doručení vraceného zboží na adresu dodavatele. V případě přijetí vraceného zboží zpět musí spotřebitel následně podepsat dobropis na zboží, který mu bude zaslán a podepsaný dobropis doručit na adresu prodejce (poštou nebo osobně). Na základě podepsaného dobropisu bude spotřebiteli vyplacena částka za vrácené zboží.
Důležité upozornění! Aby bylo zboží přijato zpět, musí být splněny tyto podmínky: