Všeobecné obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem internetového obchodu www.svetnapojov.cz a zákazníky při nákupu zboží prostřednictvím tohoto e-shopu.
Provozovatel (prodávající):
Svet nápojov s.r.o.
Oravická 615, 028 01 Trstená, Slovenská republika
IČO: 48067571, DIČ: 2120049448, IČ DPH: SK2120049448
Společnost je zapsána u Okresního soudu v Žilině, oddíl Sro, vložka číslo 63568/L, dne 1. 4. 2015.
Provozovatel je registrován k DPH v České republice v režimu One Stop Shop (OSS) a odvádí zde také spotřební daň z alkoholu.
Smluvní vztahy se řídí právem České republiky.
2. Podmínka 18 let
Nápojový portál www.svetnapojov.cz je určen pouze osobám starším 18 let.
Návštěvník, který tohoto věku nedosáhl, může nakupovat pouze zboží, které neobsahuje alkohol.
Ověření věku probíhá při doručení zásilky – dopravce je oprávněn požádat o prokázání věku kupujícího.
Pokud kupující věk neprokáže, objednávka obsahující alkoholické nápoje nebude vydána a bude bez náhrady stornována.
3. Ceny, daně a přeshraniční prodej
Všechny ceny jsou konečné, uvedené v českých korunách (CZK) a zahrnují DPH.
Prodej prostřednictvím www.svetnapojov.cz je realizován ze Slovenska.
Provozovatel je plátcem DPH v České republice v režimu OSS a na alkoholické nápoje řádně odvádí českou spotřební daň.
Z důvodu zákonných omezení lze v rámci jedné objednávky odeslat maximálně 10 litrů alkoholických nápojů.
Ceny a dostupnost zboží mohou být měněny bez předchozího upozornění; rozhodující je stav v okamžiku odeslání objednávky.
4. Objednávka a uzavření smlouvy
Kupujícím je spotřebitel ve smyslu § 419 občanského zákoníku, který nakupuje pro osobní spotřebu a nikoli za účelem dalšího prodeje.
Objednávku zboží vytvoříte přidáním produktů do nákupního košíku a dokončením procesu objednávky.
Po odeslání objednávky obdržíte automatické potvrzení e-mailem.
Smlouva mezi kupujícím a prodávajícím je uzavřena okamžikem přijetí objednávky prodávajícím.
Prodávající si vyhrazuje právo objednávku zrušit, pokud je zboží dlouhodobě nedostupné, již se nevyrábí, nebo došlo k výrazné změně ceny. V takovém případě bude kupující neprodleně informován a uhrazená částka mu bude vrácena do 3 pracovních dnů.
5. Platba a doprava
Možnosti platby
Kupující si může zvolit z více způsobů úhrady, jako je online platba kartou, bankovní převod nebo platba při převzetí zboží.
Objednávky uhrazené online jsou zpracovány ihned po přijetí platby. Při platbě převodem je objednávka odeslána po připsání částky na účet prodávajícího.
Podrobné informace o všech dostupných způsobech platby naleznete v sekci Způsob platby.
Možnosti dopravy
Zboží je doručováno prostřednictvím smluvních přepravců po celé České republice. Kupující si může zvolit doručení na adresu, do výdejního místa nebo samoobslužného boxu podle aktuální nabídky dopravců.
Přesné podmínky, doručovací lhůty a ceny dopravy naleznete v sekci Možnosti a cena dopravy.
Doručovatel je při předání oprávněn ověřit věk příjemce, pokud objednávka obsahuje alkoholické nápoje.
6. Kontrola dodávky a reklamace
Kupující je povinen zkontrolovat stav zásilky při převzetí.
Pokud je zjištěno poškození nebo neúplnost, nesmí kupující zásilku převzít a spolu s dopravcem sepíše protokol o poškození.
Pozdější reklamace poškození při přepravě, zjištěné až po převzetí, nemohou být uznány.
Podrobný postup pro uplatnění reklamace je uveden v sekci Reklamace objednávky.
7. Vrácení zboží a odstoupení od smlouvy
Kupující má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu do 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 občanského zákoníku). Toto právo se vztahuje pouze na zásilkový prodej.
Podmínky vrácení:
- zboží musí být nepoškozené, v původním obalu a kompletní,
- nesmí nést známky použití nebo spotřeby,
- náklady na vrácení nese kupující.
Po přijetí vráceného zboží bude spotřebiteli zaslán dobropis a peněžní částka mu bude vrácena nejpozději do 14 dnů od doručení zboží zpět prodávajícímu.
8. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů
Kupující má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu, pokud není spokojen s vyřízením reklamace nebo se domnívá, že prodávající porušil jeho práva.
V případě neuspokojivé odpovědi do 30 dnů může kupující podat návrh na mimosoudní řešení sporu u České obchodní inspekce (ČOI).
ČOI – Ústřední inspektorát, Odbor ADR
Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
web: www.coi.cz
Kupující může k řešení sporu využít také evropskou platformu ODR: https://consumer-redress.ec.europa.eu/index_cs.
9. Ochrana osobních údajů a závěrečná ustanovení
Prodávající zpracovává osobní údaje v souladu s platnými právními předpisy EU a ČR.
Podrobnosti o rozsahu a účelu zpracování jsou uvedeny v sekci Ochrana osobních údajů na webu www.svetnapojov.cz.
Tyto VOP nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na webové stránce prodávajícího.
Prodávající si vyhrazuje právo VOP měnit a doplnit; změny jsou platné jejich zveřejněním.