Často kladené otázky
Mohu koupit alkohol když ještě nemám 18 let?
Ne, alkohol v žádném případě.
Mohu u Vás nakupovat po kusech nebo vždy pouze celé kartony?
Jak se Vám líbí, klidně i po kusech.
Jak dlouho trvá expedice zboží? Jak poznám zda je zboží skladem?
Pokud je zboží skladem a Vaše objednávka se v systému objeví do 14:00, expedujeme ještě týž den. U každé položky je uvedena informace o jejím dostupnosti (např. "Na skladě", "vyprodáno").
Chci doručení urychlit nebo naopak odložit, je to možné?
Uděláme vše proto, abychom Vám vyšli vstříc. Uveďte Vaše speciální požadavky v poznámce k objednávce nebo nám zavolejte.
Mohu u vás nakupovat alkohol na další prodej?
Ne, zboží prodáváme pouze soukromým osobám a firmám, které ho dále nebudou prodávat.
Moje zásilka je ve stavu odeslána a stále nedorazila. Co mám dělat?
Pokud je Vaše objednávka expedována více než 3 pracovní dny, nejpravděpodobnější varianta je, že přepravce Vás nezastihl na adrese doručení a nepodařilo se mu s Vámi zkontaktovat. Pokud máte pochybnosti či dotazy, kontaktujte nás na čísle +421 901 720 720 nebo info@svetnapoju.cz.
Má zásilka dorazila poškozena. Co mám dělat?
Rozhodně nás kontaktujte na čísle +421 901 720 720 nebo info@svetnapoju.cz a uplatněte reklamaci. Ihned posíláme nové zboží případně peníze zpět.
Hledal, ale nenašel jsem u Vás produkt. Zařadíte jej do sortimentu?
Velmi rádi se o to pokusíme. Dejte nám vědět co byste si přáli a my se o to postaráme.