/
Často kladené otázky

Často kladené otázky

2 min.

Mohu koupit alkohol když ještě nemám 18 let?

Ne, alkohol v žádném případě.

Mohu u Vás nakupovat po kusech nebo vždy pouze celé kartony?

Jak se Vám líbí, klidně i po kusech.

Jak dlouho trvá expedice zboží? Jak poznám zda je zboží skladem?

Pokud je zboží skladem a Vaše objednávka se v systému objeví do 14:00, expedujeme ještě týž den. U každé položky je uvedena informace o jejím dostupnosti (např. "Na skladě", "vyprodáno").

Chci doručení urychlit nebo naopak odložit, je to možné?

Uděláme vše proto, abychom Vám vyšli vstříc. Uveďte Vaše speciální požadavky v poznámce k objednávce nebo nám zavolejte.

Mohu u vás nakupovat alkohol na další prodej? 

Ne, zboží prodáváme pouze soukromým osobám a firmám, které ho dále nebudou prodávat.

 

Moje zásilka je ve stavu odeslána a stále nedorazila. Co mám dělat?

Pokud je Vaše objednávka expedována více než 3 pracovní dny, nejpravděpodobnější varianta je, že přepravce Vás nezastihl na adrese doručení a nepodařilo se mu s Vámi zkontaktovat. Pokud máte pochybnosti či dotazy, kontaktujte nás na čísle +421 901 720 720 nebo info@svetnapoju.cz.

Má zásilka dorazila poškozena. Co mám dělat?

Rozhodně nás kontaktujte na čísle +421 901 720 720 nebo info@svetnapoju.cz a uplatněte reklamaci. Ihned posíláme nové zboží případně peníze zpět.

Hledal, ale nenašel jsem u Vás produkt. Zařadíte jej do sortimentu?

Velmi rádi se o to pokusíme. Dejte nám vědět co byste si přáli a my se o to postaráme.